video SONY

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

> Mam jiny model od Sony a stejny problem. Dela to ovsem jen u
> starsich kazet, kdyz je parkrat pretocena o nejaky kousek dopredu a zpet.
> Kdyz ji pretocim uplne na konec a pak na zacatek, spravi se to, nove
> kazety
> to nedelaji. Problem nebude podle me ve snimacich, ale v napinani pasku.
> Uz jsem si zvykl...
>
> Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
> ICQ 61424839

	Ja ti nevim, ale to video uz mam dva roky a zacalo mi to blbnout
teprve
	ted. A kdyz jsem tam zkousel davat ruzne kazety, tak to delalo u
vsech.
	Ted se to zase uklidnilo a zda se, ze to zas posita dobre. ( ja zase
tak
	casto video nepoustim a manzelka .... ta to nezvladne dostatecne
posoudit,
	jestli to funguje dobre nebo ne ). Az se mi nekdy bude chtit, tak to
kuchnu
	a pak ti dam vedet.

            Ing. Petr Vojacek
   e-mail:   petr.vojacek@mora.cz