4DR823B

Nitka Jaroslav nitka
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

ahoj
pred par dnami tu bezala debata o LCD displejoch.mam doma jeden 4DR823B(4
digit)chcem ho spojit s ICM 7224 ale neviem zapojenie vyvodov-vlastne - to
vlastne nie je problem mozem to premerat ale moze mi niekto poradit z ktorej
strany sa sa rataju cislice(A1,B1,....A2,B2...)z prava ci z lava.v katalogu
som nasiel iba 3 1/2 miestne a tam je to znacene z lava 1 cislica potom 2
cislica...no nezda sa mi to v spojeni s tym ICM.
vie niekto poradit.

este nieco pre p.Kavana-mozete udat nazov tej farby -mozno by to zaujimalo
aj ostatnych ucastnikov-popripade kde sa da kupit.

nitka@kios.sk