Formica & plotter

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:54:28 CET 2004

Hi All!

Provozujete nekdo Formicu s nejakm HPGL plotterem?
(Aritma 0512) Vystup, ktery generuje je ok, kdyz jej poslu do souboru a
pak na plotter, je to perfektni, ale problem je "tisknout" primo z
Formiky - nenasel jsem nikde nastaveni parametru pro seriovy
port, v tom bude potiz. Odkud bere Formika pro Windows nastaveni portu?
Port mam ve spravci zarizeni nakonfigurovany tak jako ma byt, zkousel jsem
i prikaz mode a nic - primy tisk nejede.

Jiny problem: je ve formice mozne odmaznout jednu nohu IO samostatne?
(z knihovny si vytahnu treba DIL16 a chci nektere vyvody vymaznout)
Zjistil jsem, ze je mozne je presunout, ale vymazat?

Skoda, ze manual k Formice neni ke stazeni v nejakem rozumnem formatu
(PostScript) tisknout stovky stranek se mi nechce.

	Pavel