video SONY

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

	Znecistenymi hlavami to asi nebude. Ne ze bych tak veril funkci
AUTOCLEANING,
	kterou to video ma, ale i kdyz je pasek jeste nenahrany, tak to taky
ukazuje. Tedy -
	- pri prazdne kazete to nepocita cas, ale takovy ten prouzek (co
ukazuje, ve ktere
	casti kazety se nachazim) ukazuje. A prave tento prouzek mi prave
dela nekdy psi
	kusy. Klidne bych byl ochotny to zavest i do servisu Sony, ale z
toho to funguje
	dobre a podle Murphyho zakona by se zavada v opravne urcite
neprojevila.
	Jinak dekuji moc za napad.
								Petr Vojacek