Mobinly telefon a komunikacia

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

Na geocities jsem asi pred mesicem nasel navod na upravu telefonu nokia 5110
na nize uvedenou funkci. Bohuzel, nez jsem si stacil stahnou cca 700 Kb zip
s podrobnou dokumentaci upravy, tak tu stranku nekdo smazal :((((

Uprava byla pomerne slozita - nejake preprogramovani, uprava DPS, vytvoreni
emulace SIM karty, ale vysledek zrejme stoji za to.
Uprava umoznuje komunikaci po celem uzemi pokrytem signalem GSM (je nutne
znat IMEI volaneho telefonu a cislo bunky? nebo BTS ? kde se ten telefon
nachazi - tady si nejsem jisty)

Bohuzel, nebyla zarucena funkcnost na vsech sitich ruznych poskytovatelu.
Pry minimalne funguje komunikace v ramci jedne BTS.
Autor toho clanku upozornoval, ze je nutne prubezne menit IMEI telefonu -
soucat HW upravy, tak aby vas operator neodpojil - zrejme jen Eurotel.
Paegas to udajne neumi.

Pokud budete mit nekdo stesti a nahodou naleznete soubor N5110FC.ZIP o
velikosti cca 700 Kb, nebo stranky s nazvem Nokia free comunnication, dejte
vedet. Asi budu chrochtat blahem :))))

Roman K.