Anteny & VF moduly

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:25 CET 2004

At 13:46 14.2.2000 +0100, Pavel Kriz wrote:
>Ja jsem si s tim taky hral (a to mam osobne vuci VF prirozeny odpor) a
>desne mi to po prijeti dat na strane prijimace zakmitavalo - chvili jsem
>experimentoval s kondikama a nakonec jsem dal 10n paralelne s napajenim (v
>app-notes o tom neni ani zminka) a jeste tam mam jednoduchy RC filtr a
>cekem to moc nekmita - existuji jeste podobne vychytavky o kterych je dobe vedet ???

My jsme pouzivali superhet od Eniky a taky s nim byly problemy. Nakonec jsme rozebrali nejaky Enikacky vyrobek na 433.92 MHz a tam to resili pres operak a schmituv klopak. Pak to chodilo sqele, se smerovkama asi 200m skrz huste stromy a rosti. Prenasime tim data z vodarny. Merili jsme potrebnou uroven na vstupu prijimace aby jeste sli data spolehlive prijimat a je potreba asi 50-55 dBuV, ale byl to ten nejlepsi (a taky nejdrazsi) prijimac co meli v nabidce.
Jestli xces, poslu schema ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv