Komunikacia cez paralelny port pod Windows_NT

Andrej Jancura andrej.jancura

From: Dusan Slavětínský <dslav@treeinfo.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, February 16, 2000 10:12 AM
Subject: RE: Komunikacia cez paralelny port pod Windows_NT

> Prave na tom pracuju. Mel by to byt program pro ovladani CNC frezky.
> Je nutno napsat ovladac do WinNT coz neni jak jsem zjistil zrovna
> jednoduche. Nevim ale jak to pujde ve C++ Builderu. Ja pouzivam
> vyvojove nastroje od Microsoftu VC, SDK, DDK. Zatim ti ale moc
> neporadim jsu na zacatku a teto teprve vcera se mi podarilo poslat
> po paralelniho portu nejake data.
> Docel rad se podelim o skusenosti.
>
> Dusan Slavetinsky

Neviem, ci Vam nejako pomozem, ale jeden moj kamarat, ktory
programuje pod NT a riesi IO problemy, mi raz povedal,
ze na to je najlepsie pouzit nieco ako standartne otvoreny subor
s nazvom LPT. Pre prve pokusy to vraj staci, ale neposkytuje to
uplne ten port k dispozicii. Na to, aby sa dalo pristupovat priamo
k HW registrom treba nejaku malicku utilitku od nejakych Rusov...

Neberte to ako uplne info, pretoze WIN vecami sa moc nezaoberam
a urcite tu bude aj niekolko vacsich fachmanov na programovanie NT
nez som ja.

A.