ALcatel a data

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:54:24 CET 2004

Hello Sula,

středa, 16. února 2000, you wrote:

SM> Jo kdyz jsme u toho alcatelu mate nekdo posledni ALCATEL service software -
SM> retrofit ?
SM> ja mam modul retrofitu pro HE1, ale zamrza mi tam nejak mys >:(

Kdyz uz jsme u tech mobilu, nasel jsem na internetu zajimavy server, na kterem
je spoousta konfereni o GSM. Adresa je:

http://www.pandora.cz/cat.php3?no=16

Tady je priklad nekterych konferenci:
GSM [gsm]                (475 členů, 1907 příspěvků)
GSM Tech [gsm-tech]      (419 členů, 17 příspěvků)
GSM tipy a triky [GSMTT] (225 členů, 219 příspěvků)
ODBLOKOVÁNÍ GSM [blokgsm](144 členové, 89 příspěvků)
alcatel club [alcatel]   (31 člen, 40 příspěvků)

Pokud se chcete prihlasit, staci kliknout na uvedenou URL, a v prave casti zadat svoji adresu, a nazev konference (to je to v hranatych zavorkach za nazvem konference, a odeslat.
Stejnym zpusobem se da i konference odpojit.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales