Komunikacia cez paralelny port pod Windows_NT

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:54:24 CET 2004

hmm, existuje aj jednoduchsie riesenie, nie sice velmi ciste ale v nudzi pomoze.

riesil som podobny problem, ale nastastie pod win95/98 a ked som konecne celu komunikaciu
nejak spachal firma sa rozhodla, ze to musi chodit pod NT, ze oni koli mne nebudu instalovat
95/98 do siete. takze najjednoduchsie bolo nainstalovat program, kt. potom dovoluje komunikovat
s paralelnym portom pod NT rovnako ako pod 95kou. Problem je, ze potrebuje administratorske
prava a autor tvrdi, ze to znestabilni system (ale mne to funguje uz dost dlho;)

vola sa to giveIO, ked je zaujem, mozem poslat, ma asi 60kB

Bohus

jaroslav.buchta@vslib.cz@SMTP@list.gin.cz on 16.02.2000 10:21:13
Please respond to hw-news@list.gin.cz@SMTP
Sent by:	hw-news@list.gin.cz