8253 - problem?

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:54:21 CET 2004

Dobry den,
mozna za to muze rychlost (spis pomalost :-) optoclenu. Kdyz sedi perioda,
tak to funguje dobre, ale nechce se mu prepinat stejne rychle 0->1 jako
1->0...
Hynek Sladky

>Zdravim!
>Jelikoz je speaker u PC vyveden na 2 kanal,casovace,tak jsem s nim trochu
hral.A mam nasledujici problem.
>Nastavim kanal 2,mod 3 (generator obdelniku),bin. citac, cteni/zapis LSB,
pak MSB - ridici slovo 0B6h,delici konstanta napr: 10, coz by  melo
generovat 119.3180KHz,T= 8.38us .Dle dokumentace by mel byt v 0 N/2 a v 1
(N+1)/2.
>Coz by melo byt cca  4,1us v 0 a 4,2 us v 1,nemylim -li se.
>Jenze ja jsem zmeril v 0 - 7us , v 1  - 1.4us.(No odecitani s OSC moc
presny nebylo,ale perioda sedi).
>Mel jsem to pripojeny pres optoclen PC 816(dodava GM), a invertor
MH7404.(Od jisty doby,co jsem odpalil integrovanej radic,delam radsi vsechno
oddeleny).