HELP - Compaq - setup disketa?

Véna Kovář kovar
Středa Březen 17 11:54:20 CET 2004

|Kto vie poradit? Ako na BIOS v secondhande Compaq Deskpro 4000? Pentium 133 ...
|Po vymene HDisku stale papuluje ze "1720- IntelliSafe Hard Drive detect
|imminent failure" Nemam ziadne skusenosti s takymi znackovymi pocitacmi so
|zatajenym SETUPOM-BIOSom. Asi je nutna setup disketa...?
|Kto poradi, prosim?

myslim, ze to bylo takhle - dej tam ten puvodni disk, vlez do setupu pres F10. Skoci to na partition, na ktere je prave servisni vybaveni setup, diag atd. Nekde by tam mela byt volba pro vytvoreni disket pro instalaci takoveto partition na jinem disku. Pouzij  tu funkci a dal uvidis. Snad k tomu bude nejake readme.

Tohle mi popisoval kdysi znamy, ktery takto pry rozchodil Compaq Aero s jinym diskem