mp3 dekoder

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:54:18 CET 2004

Cau,
mam k dispozici MAS3507, ktery jsem koupil od nejakeho manika z konference.
Vypsal jsem na to s kolegou semestralni projekt, takze uvidime, co z toho
vyleze ( protoze studenti...). Ja sam mam osobne navrhnutou nejakou desku, ale
jeste to nemam naprogramovane, proste neni cas. Takze jestli chces, tak to
necham treba nekde v uschovne a jestli si schopny to naprogramovat, byl bych
jedine rad. V podstate se nejedna o nic jineho nez ATMEL spojeny na MAS a
nejaky levny TDA stereo prevodnik (samozrejme nejsem takovy blazen, abych
kupoval DAC3350 ci co). Jinak obvykla cena za MAS3507 je cca 100 marek. V
cechach se v podstate neda sehnat pres nikoho, protoze neni ani v katalogu
RSWWW. Modul, ktery jsem delal je dale pouzitelny jedine ve spolupraci s dalsim
modulem (ktery samoze jeste neni udelany) realizujicim rozhrani s IDE - ale to
je no problem po strance HW. Ten modul mohu taky udelat a dat k dispozici,
pokud se najde nejaka sikovna osoba, ktera ho chce naprogramovat. Ne ze bych to
neumel, ale v soucasne dobe jsem hodne vytizen praci...
David

HAAL s.r.o
ing. David Belohrad
Havlisova 11