'Posilovac' TV signalu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:18 CET 2004

Zdravim

poridil jsem si VGA s TV tunerem (AIW128/32) ale kvalita obrazu ktery to
dava ponekud pokulhava za klasickou TV. Nekde jsem cetl ze tyhle TV karty
potrebuji dobry (silny) TV signal.

Zajimalo by mne, zda s tim nemate nejake zkusenosti, pripadne bych chtel
zkusit udelat nejaky TV 'posilovac'. Nemate na neco takoveho schema ?
Melo byt to mit jeden vstup TV 75 Ohm a dva TV vystupy 75 Ohm - jeden na
kartu a jeden na TV. Pokud mozno neco, co zvladne udelat clovek ktery se
stavbou VF nezabyva.

|                             petrsi@jcu.cz                              |