letni/zimni cas - chci algoritmus

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

>potrebuju naprogramovat RTC s automatickym prechodem mezi letnim a zimnim
>casem. Nemate na to prosim nekdo nejakej algoritmus? Nikdy jsem nezkoumal,
>jestli je to pravidelny, ze se to x.y v z:00 posune o hodinu dopredu nebo
>zpet. Nebo je to kazdy rok jinak?
>
>A prestupny rok => unor ma 29dni, kdyz (ROK modulo 4)=0 ,ze jo?

V podstate ano, ale kdyz je delitelny 100 tak neni prestupny, kdyz je delitelny 400,
tak opet prestupny je. Mam takovy dojem ze PCF8583 umi delat 4lety kalendar a
kdyz je rok 0 tak je prestupny a pocita s 29.2. Ja jsem to pouzil do pristupoveho systemu,
kde se jednou za cas cte do PC kdy kdo prisel. Vzhledem ze cteni je kratsi nez za ctyri
roky tak se v tm softu da podhytit, ze je 2000 a ne 1996.

Pavel Krejci