HMOTA na zaliti DPS

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:54:12 CET 2004

Pouzival jsem Epoxy 1200. Existuji i specialni ridke, zalivaci epoxidy, ale
tvrdnou rychleji a snadno se ve vetsim mnozstvi pri tvrdnuti prehrivaji. Pro
200 g odlitek jsem michal cca 70% epoxidu, 30% bileho kremenneho pisku
(pouziva se pri przdeni lokomotiv) a trochu beloby, aby to nejak vypadalo.
Pokud jsou odlitky male (do 20 az 50 g, zalezi i na tvaru), lze pouzit i
levnejsi polyester CHS104. Ale smrdi (nez ztuhne), uvolnuje vice tepla nez
epoxid a je krehci. Polyester ma kratsi expiracni lhutu, takze ho maloktera
drogerie bere.
                                    Vlada Andel,
www.mirnet.cz/vaelektronik