hukot audia pri prepojeni s pocitacom

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:54:11 CET 2004

ta uprava by medocela zajimala, ale priliz jsem to z toho popisu nepochopil.
Muzes to prosim popsat podrobnej.

PS: ja jsem mel stejny problem a vyresil jsem ho zatim tim, ze jsem pocitac
uzemnil misto k radiatoru misto na kolik.
Ruseni uplne prestalo. Myslite si ze je to blbost (bydlim v panelaku)?

zdvorak