jisteni trafa v zasilovaci PIONEER

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:54:08 CET 2004

	Taky si myslim, ze ta vec, co je na ni napsano MURATA, je rele,
ktere
	je specialni tim, ze spina s mirnou casovoou prodlevou a nez sepne,
	je premosteno odporem. Kdyz jsem to meril ohmetrem, tak tam byl
	odpor cca 0,5 ohmu. Takze bud ma specene kontakty, nebo to rele
neni.
	Nejdriv chci zkusit dat do pristroje pojistku T2,5A, kterou jsem
vcera koupil,
	a jestli to nepomuze, tak tu vec s napisem MURATA zkusim otevrit.
Ale
	bojim se, ze se pak uz nebude dat otevrit....
	Dik moc za odpovedi. Pokud by nekdo vedel, kde se daji ziskat
informace
	k produktum MURATA, dejte mi vedet.
			Dik
						Petr Vojacek