MB Shuttle

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:54:08 CET 2004

Az do soboty jsem vlastnil a pouzival chipset VIA MVP3 (cpu  AMD K6) a po
instalaci driveru z www.via.com.tw mi to chodilo dobre a prave proto se mi
zdalo zbytecne kupovat nejakou drahou desku s BX chipsetem , ale jak  ctu
vase odpovedi ,tak se po nejake te drazsi desce s BX chipsetem asi budu
muset podivat.
Jeste jednou dik za vase odpovedi.

L.Hruska