Re: Chyba v pøíjmu DCF-77 v poslednich

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:54:07 CET 2004

Kompletni casova informace (cas, den v tydnu, datum) se opakuje kazdou
minutu. Informace je pomerne malo zajistena, jen paritou. Proto se zajistuje
dalsimi zpusoby (porovnavani sousednich casovych udaju, kontrola tvaru
signalu atd.)  Hodiny delam uz dlouho a moje posledni prijimace se uz
vyznaji i ve znacne zarusenem signalu. Neco se da nahnat selektivitou
prijimace, prevazne je to zalezitost softu. U nemeckeho budika tech kontrol
neni moc. Proto klidne po resetu precte misto 22 hod 20 hod (ruseni od STA
mi doma vytvari idealni podminky pro testovani hodin, je tady temer
necitelny signal). Obecne plati, ze pokud se kod nenacte, jdou hodiny
autonome. Pokud se nenacte po resetu, nejdou vubec.
                            Vlada Andel,    www.mirnet.cz/vaelektronik