Help: LC15+ECP+W95 (compaq)

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:54:06 CET 2004

> Zdravim.
> Pred casom som prosil o radu a dnes som tu zasa. Na tom istom zakliatom PC
> Compaq Deskpro 4000 bezi zdanlivo vsetko OK. Problem je vsak s tlacou na
> Star LC15 z Windows. Z MSWordu 97 sa to chova takto: Po zadani prikazu na
> tlac sa tlaciaren rozbehne spravne vytlaci par riadkov 1 az 3.
> Potom sa tlac

Ahoj,

ja som nieco podobne riesil u zakaznika asi pred polrokom - Bol to Compaq
Deskpro (tusim 2000), nejake pentium 133. Povodne tam bolo win3.11 a tlac im
na epsone lq 1040ne chodila bez problemov. Potom sme tam dali w98 a zacalo
to tam robit galimatias (taky ako popisujes). Skusali sme novu tlaciaren,
novy kabel, predipovat tlacairen, novy driver z internetu - nic nepomahalo.

A nakoniec -  cuduj sa svete - paralelny port bol vadny. Dal som tam taku
staru kartu z 386ky s LPT2 a odvtedy sa nestazovali (len ze maju malo
papiera :-)). Takze chyba je tam. Je to dokonca aj niekde v dokumentacii vo
windows je to napisane (tusim printers.txt v adresari \windows, alebo nejaky
iny *.TXT). A pritom hardwarovy kluc na tom povodnom porte chodi bez
problemov.

Dufam ze to pomoze.

Matus