adapter na diapozitivy

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 11:48:56 CET 2004

	--------------------------
	Jsou dva druhy:

	bud se vymeni cely horni poklop na scanneru a misto nej se da jiny s
vestavenou pojizdnou osvetlovaci trubici, a pripoji se to zezadu na scanner,
trubice se potom pohybuje spolu s CCD senzorem a prosvetluje diapozitiv.
Nevyhoda - scanner na to musi byt uzpusoben.

	nebo je to jen kousek plastu s rohovym zrcatkem uvnitr, kam se
zastrci diapozitiv a to cele se polozi na sklo scanneru a naskenuje.
Diapozitiv je pak prosvetlen odrazenym svetlem. Sice je to technicky
naprosto primitivni, ale prodava se to DOST draho.

	S pozdravem

	Vaclav Kadoun