ComputerBoards

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:48:53 CET 2004

Problem zrejme bude v externich OBJ, ty budou podle vseho 16bit a to jede pouze pod D1 (teda nekdy).
Pod jakyma Delphama jste to zkousel ?
Jinak, by mel vam dat vyrobce driver pod Win a Linux (alespon tyto zakladni OS), jinak se pod takovyma NT,W2000
muzete klouzat. C++ buldir je pouze pod Win32, tam to pujde dost tezko. Resenim je vlastni driver, nebo alespon
driver na mapovani portu, k nim totiz neni primy pristut.

	Slavek