Jak rusit televizi

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 11:48:53 CET 2004

Vite co je sranda ? Kupte si nejaky ten detsky privesek, ktery vydava
ruzne silene elektronicke zvuky (efekty) - mam dojem, ze se to dalo
vyhrat napr. soutezi s lentilkama. A pak, kdyz stojite nekde ve fronte,
to v kapse zmacknete a muzete se pobavit, jak se vsichni ohmatavaj, kde
jim ten mobil zvoni.

Pavel