ComputerBoards

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 11:48:53 CET 2004

Delphi mam verzi 4. C++Builder 5. A v nem se mi to konecne podarilo, rucnim
natahnutim knihovny.
Mel bych spis dotaz k tomu citaci zapojenym pres paralelni port.
(PPIO-CTR06 - 6 Channel 16-bit counter (Two 8254s), 4 digital I/O, 4 digital
out, 4 digital in)
Udajne ma obsahovat jeste vnitrni oscilator 1MHz. Jestli to nekdy nekdo
videl a treba vi, jak se ten oscilator da pouzit a tak, byl bych moc vdecny.
Jinak programovani a pouzivani tech citacu znam.
Diky
Jirka

> Problem zrejme bude v externich OBJ, ty budou podle vseho 16bit a to jede
pouze pod D1 (teda nekdy).
> Pod jakyma Delphama jste to zkousel ?
> Jinak, by mel vam dat vyrobce driver pod Win a Linux (alespon tyto
zakladni OS), jinak se pod takovyma NT,W2000
> muzete klouzat. C++ buldir je pouze pod Win32, tam to pujde dost tezko.
Resenim je vlastni driver, nebo alespon