Jeste k vypinani disku

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:48:52 CET 2004

Neni to CE nahodou CS ? Cili Cable Select ?
PetrP

>>> vaelektronik@mirnet.cz 5. prosinec 2000 23:54:09 >>>
Po velkych pokusech jsem zjistil:
Program HOFF nejde, hlasi ze disky pravdepodobne tuto funkci nepodporuji.
Program HDD zjisti, ze jsou oba disky ve stavu IDL. Disk1, o ktery mi jde,
mohu zastavit jen tehdy, kdyz je v setapu prihlaseny. Zastavit jde jen
prikazem STANDBY. Prikaz SLEEP zastavi i radic tak, ze zamrzne pocitac a
pomuze jen reset.  Kdyz disk 1 v setapu odhlasim, toci se a program HDD
misto aby ho zastavil, vypise chybu, ze disk neni. To vse jsem delal pri
vypnutem power managementu v setapu a bez spousteni woken.  Takze tudy asi
cesta nevede. Jeste bych se chtel zeptat na jednu vec: Na diskach je
propojka, oznacena CE (nebo tak nejak, ted nechci rozdelavat pocitac) a pri
konfiguraci disku (master-slave) se s ni nic nedela. K cemu je, neda se tim
disk vypnout?

Andel