Jak rusit televizi

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 11:48:52 CET 2004

Kolegove ...
myslim, ze za tyto problemy muze obycejna lidska neslusnost a nikoli mobily.
Vetsina tech, kteri nezapinaji blinkr pri odbocovani to dela i bez mobilu a
prodavacky maji dulezite soukrome hovory i jinak nez mobilem. Co vlastne
vsechny tak stve na pouzivani mobilu v hospode? To vyzvaneni, nebo to ze
ostatni ho maji a ja ne? Mluveni doufam ne, je preci jedno, jestli placam
nesmysly se sousedem u stolu nebo s mobilem. On od ruseni ke zruseni je jen
maly krucek. Pokud se chceme techto nesvaru zbavit, nerusme mobily a
televize, ale zametejme pred vlastnim prahem.

Rotta

P.S.
Nechci moralizovat, ale vsimli jste si, ze nejbohatsi diskuse (na HW-News)
jsou okolo problemu "Jak rusit sousedovi televizi, Jak rusit ostatnim mobil
a Jak zpomalit ci zastavit elektromer" ?