Off toppic - Re: Jak rusit televizi

Lubomir Berky berta
Středa Březen 17 11:48:52 CET 2004

> P.S.
> Nechci moralizovat, ale vsimli jste si, ze nejbohatsi diskuse (na HW-News)
> jsou okolo problemu "Jak rusit sousedovi televizi, Jak rusit ostatnim
mobil
> a Jak zpomalit ci zastavit elektromer" ?

Ja teda na moralku kaslu, kdyby tady byli sami moralisti tak se otom (Jak
rusit sousedovi televizi, Jak rusit ostatnim mobil a Jak zpomalit ci
zastavit elektromer) nikdo ani nebavi, toby byla mozna celkem
nuda??????????????????????????? Z toho usuzuju ze tak jak to vetsine nevadi,
myslim ze v teto konfernci jde o HW a nejky puritanstvi nebo cenzura sem
nepatri.

Lubos