Re: Bílá blikačka na kolo

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 11:48:51 CET 2004

To mi pripomelo, zrovna vcera jsem na 5 minut zastavil na zakazu zastaveni u
trafiky, v odlehle ulicce a za rozkopanym mistem na silnici ktery stejne
vsichni museli objizdet, abych si koupil cigarety. Po 3 minutach jsem se
vratil k autu abych videl jak ke mne prijizdi policie.
Samozrejme, prestupek jsem udelal, to je bez debaty, ale docela mne zarazil
ten policajt, kteryho kdyz jsem ukecaval ze snad jsme lidi a mohl by
prehlidnout takovy kratky zastaveni mi rekl ze on ma dve deti, a pokud za
smenu neodhali predepsany pocet prestupku, nebude mit premie...
dobry ne?

Tony OK1HMA