Jak rusit televizi

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:48:51 CET 2004

From: "rotta, spol.s r.o." <rotta@rotta.cz>
> prodavacky maji dulezite soukrome hovory i jinak nez mobilem. Co vlastne
> vsechny tak stve na pouzivani mobilu v hospode? To vyzvaneni, nebo to ze

Mna osobne mimoriadne rozculuje vyzvananie. Za cely den mam zvonenia
telefonu plne zuby, vecer starej kazdu chvilu pipaju SMSky, takze ma vobec nebavi
sediet v restike, kde pri vedlajsom stole sedi niekto, komu furt zvoni mobil,
alebo si z nudy nastavuje melodie. Okrem toho telefonujuci clovek sa zvykne
pozabudnut a o chvilu vykrikuje na cely podnik. Inac mate pravdu, nie je to
o technike, ale o ludoch. Sorry za offtopic, nevydrzal som, neznasam mobily.
Nie je to zavist, mobil mam.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk