MB K7T Pro2 + ventilatory

Jan Soukup soukup
Středa Březen 17 11:48:51 CET 2004

> 2. Teplotu CPU mam cca 44'C v klidu a asi 53'C pri zatizeni (a to mam case
bez krytu) Je to normalni? Nebo se da snizit upravou viz bod 3?

Ja mam starsi verzi tyhle desky K7T Pro, ktera se lisi jenm v malickostech a
mam v ni posazenyho Durona 650@900 MHz se starzim vetrakem M1AB ten nema
kontaktni hmodu ale vrstvicku silikonovy vazeliny. Protoze mam jen MIDITOWER
tak jsem mel podobny problem s teplotou. Mezi chladicem CPU a zdrojem je cca
jen 1.5 cm mista a dole je to jeste ucpany APG kartou, takze nemuze vzduch
poradne proudit. Vyresil jsem to tak ze jsem shora na kostru bedny pridelal
vetrak ze zdroje, kterej fouka primo na chlacic a zajistuje proudeni
vzduchu. Teplota mi klesla z 46'C v klidu na 39'C a pri zatizeni mi
nepreleze pres 47'C.

> 5. Da se u tohoto MB provest upgrade BIOSu ofline (bez pripojeni k
internetu)? Pokud ano jak na to?

Jo BIOS ti muzu poslat mailem. Tusim ze mam nekde verzi 1.8 nebo 1.9. Je to
klasicky jeden EXE soubor pro preflasovani + data + txt popis.

                                                                    Jan
Soukup

(soukup@atlas.cz)