Re2: vypinani disku

Pavel Krejci pkrejci

On 6.12.2000 at 0:27 Vladimír Anděl wrote:

>To je dobre, na spousteni Linuxu mam pripravenou disketu. Navic mne dost
>zklamal a dalsi pokusy s nim budu delat, az mi o tom jezisek najezi nejakou
>knizku pro zacatecniky. Mam sice cesky Dokumentacni projekt, ale ten dokazu
>cist jen z Windows a nevim, jak ho dostat do Xwindiw v Linuxu. Chtelo by to
>jeste delsi zimni vecery.
>
>Andel

Prostuduj si prikaz mount a umount, pripoj (mount) si CD s LDP
v linuxu je myslim xpdf na prohlzeni pdfka ale je lepsi nainstalovat
si linuxovyho acrobata urcite na tom CD taky bude. Ted nevim
jak je udelana instalace, jestli je to rpm balicek, tak prostuduj
prikaz rpm, nebo to jde pres nejake to klikani v xwindow,
ale ted mi linux nebeha, protoze namam ovladace na ATA100,
tak se nemuzu podivat presneji.

Pavel Krejci