=blikacka

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:48:50 CET 2004

Mensi, ale jak jsem psal, podle meho vypoctu. Mohl jsem se zmylit.
Pocital jsem ucinnost jako prikon / integral z funkce svetelny
vykon(L) * citlivost oka(L), kde L je vlnova delka. Ale tohle neni muj
obor, takze jestli to po mne nekdo znaly prepocita a vysledek
zverejni, budu jen rad. Jestli ukaze, ze LED ma vyssi ucinnost, budu
jeste radeji a postavim si potapecskou svitilnu z LED.

Ales Prochaska