Re(2): Mluvici Atmel

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:48:49 CET 2004

A co tak spojit digitalni a znacne osizene generovani zvuku s analogovym
filtrem, (pracovne si ho nazvu umela huba), ktery zvyrazni oblast
formantovych kmitoctu a naopak omezi ty nezadouci produkty, ktere osizeny
 napr. 4 bitovy)  D/A prevodnik vytvori. Kdybychom chteli filtraci ziskat
kompletni lidsky hlas napr. z obdelnikoveho prubehu s malou stridou,
potrebovali bychom vice rezonatoru (GSM jich ma snad 8) a potrebovali bychom
asi to DSP. Pokud zaklad hlasu vytvorime nejakym tim Kecalem, je mozne to
prohnat filtrem typu kytaroveho kvakadla. Kdyz filtr bude rizeny napetim a
do rizeni dame casovou konstantu napodobujici setrvacnost nasich pantu, mel
by byt vysledek daleko lepsi, nez bez filtru.
                                                                    Andel