Off toppic - Re: Jak rusit televizi

Radim2 radim2
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

Docela slusna prace
Kdyz jsem maturoval ja tak
nevim jak bych dal pod sako
Polni telefon TP25.
Radim
----- Original Message -----
From: "Michal Krestan" <krestan@hw.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2000 11:15 PM
Subject: Re: Off toppic - Re: Jak rusit televizi

> Jeste, ze jsem uz odmaturoval. Ja sem na literaturu mel vlastni handsfree
sadu u telefonu a mikrofon pod sakem. Netusil sem nic o jedine otazce a doma
mi to cely precetli do telefonu;-) To handsfree bylo dost dobre, protoze
sluchatko, ktere sem mel, se nedalo nijak zjistit. Byla to vlastni vyroba a
cele bylo hluboko v uchu a ven vedly draty o prumero 0.2mm, ktere jsem mel
propletene do vlasu. Cele to jeste bylo stereo, pro pripad kolize hw.