Mluvici Atmel - Chybicka v softu a podekovani

Jirka jirkonf
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

Zdravim konferenci,
predne bych chtel velice podekovat eza-tv za poskytnuti softu na hlasovy
syntezator pro '51. Mam jenom malilinkatou pripominku pripominecku. Na
zacatku programu je neco ve smyslu ze reproduktor ma byt pripojen na P3.0,
ale po jeho pripojeni to jaksi nefungovalo... Zbezne jsem prohlednul program
a odhalil pricinu, jedina instrukce pracujici s porty je MOV P1,A. Takze
jesm repracek pripojil na P1.0 a uz to jede. Mluvi to stejne jako na ZX
SPECTRU. Jeste jsem na zacatek programu pridal CLR EA, jelikoz preruseni
(zadne) se v programu nepouziva a ja jsem to testoval na jedne univ. desce,
ktera drzi na RxD (tusim P3.1) log. 0 a tudiz neustale dochazelo k preruseni
od serioveho portu a cele to slo velice pooomaaaluuuu.
   Jinak za program jeste jednou velice dekuji !