Ruseni TV, GSM

Jirka jirkonf
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

  No nazdar,
neda mi to nezapojit se do debaty. Chce-li nekdo rusit sve sousedce telku,
at rusi, ma-li k tomu opravdu vazny duvod (tim myslim ze jej napr. v noci
rusi ze spani velmi hlasity hluk telkou vydavany) a jakakoliv dohoda (napr.
s mejitelem domu) selhava. Ale prominte, ja byt operatorem mobilni site a
prijit na to, ze mi nekdo rusi signal, tak bych ses nim urcite zacal soudit
o _NEMALOU_ castku. Dale je treba vzit ohled na ostatni, kteri si prece
koupili mobilni telefon proto, aby MOHLI volat a aby nekdo MOHL volat jim.
Vezmeme-li to do dusledku, potom by se rusicky mobilnich telefonu mohli
instalovat vsude, protoze napr. urcite skupine lidi se nelibi kdyz nekdo
telefonuje na ulici, jinym zas ze nekomu zvoni mobil v autobuse, metru ci
tramvaji, nekoho rozciluje zvuk telefonu v restauracich, na uradech, v
obchdech... Takze nakonec by jste mohli volat snad jen ve vlastnim byte. A
to prece nejde.
  Nadruhou stranu je ovsem nutne rici, ze vyzvaneni mobilu napr. v divadle
behem predstaveni nepatri ke slusnym mravum, ale vypovida neco neslusnosti a
nevychovanosti jeho majitele. Tim chci rici, ze existuji mista, kde by se
melo pouzivani mob. telefonu omezit (napriklad vypnutim hlasiteho
(=zvukoveho) vyzvaneni a pouziti vibracniho a pod).
  Timto mailem jsem ani v nejmensim NECHTEL napadat kohokoliv z teto
konference, nybrz vyjadrit svuj nazor na ruseni mob. siti. Vsem se za tento
HRUBY OFFTOPIC velice omluovam.

JIRKA