Nabijecka s MAX745 - proc to sakra nechodi ?

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

Ahojte,

>- parametry cívky a kondenzátoru je sice vhodné dodržet, ale
>myslím si že v tom problém nebude

Aby som bol konkretny, original eval od Maximu chodil, ale to iste zapojenie
dokonca s odporucanymi suciastkami v aplikacii nie. Islo o DC/DC converter.

>(a jak Vás odrazovali od obvodů MAX.... to nepovažuji za zcela
>korektní, má zkušenost je dobrá, obvody jsou aplikačně dost robustní
>a nechají si hodně líbit...)

Pozor, ja som mu napisal, ze pokial nema patricne skusenosti, tak na to moze
zabudnut. Nenapisal som, ze obvody MAXIM su zle. Naopak moje skusenosti su
len tie najlepsie. A ak nieco chodi, tak to je naozaj super.

>Obvody MAXIM mam docela rad (az na tu cenu). Vim, ze jsou temer
>blbuvzdorne.

Ale blbovzdornost nieco stoji.

A.

Get more from the Web.  FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com