Nabijecka s MAX745 - proc to sakra nechodi ?

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:48:48 CET 2004

Dobrý den,

> - kde máte zapojen A-metr, doufám že ne v sérii s článkem, vnitřní odpor
> A-metru vytváří úbytek napětí, který snímá i vstup BATT....

Faktem je ale to, ze jsem ho mel zapojen jak pod clankem, tak nad clankem,
ale nemelo to zadny vliv. Proud se meri jako ubytek napeti - tedy by to
nemelo mit vliv. Na vstup BATT je privedeno napeti na clanku a na vstup CS
pak napeti pred rezistorem R1. MAX745 pak provede odecteni techto napeti a
ziska tak ubytek napeti a tedy aktualni proud. Tim se podle me eliminuje
prechodovy odpor, odpor bocniku v meraku atd. Takze jsem tomu neprikladal
takovou vahu.

zde s Vámi nesouhlasím, vstup BATT měří proti zemi, ne difeneciálně tak, že
úbytek na miliAmetru se přičte k aktuálnímu napětí článku (např. 3.6V články
a 0.25V na mAmetru). U těchto nabíječů se napětí na článku (článcích) přísně
hlídá.....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847