Ruseni TV, GSM

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 11:48:47 CET 2004

>   No nazdar,
> neda mi to nezapojit se do debaty. Chce-li nekdo rusit sve sousedce
telku,....

Kdyz jsem rozsiril puvodni tema ruseni televize o ruseni mobilu, nechtel
jsem stavet rusicku, spise mne zajimalo, jak sladit OPRAVNENY zajem majitelu
(a operatoru) mobilu pouzivat sva zarizeni kdekoliv a kdykoliv s OPRAVNENYM
zajmem nekoho jineho pouzivani techto pristroju v urcitych prostorach a
situacich omezit nebo zakazat. Nekdy, napr. v autech nebo ve zminovanych
zdravotnickych zarizenich jde doslova o zivoty.

K hlasite televizi: Co kdyz je sousedka hlucha?

Jinak se omlouvam ucastnikum diskuse, ze jsem svym off topic prispevkem na
teto konfrenci zdrzoval.

Kotlaba