zvuk v TV

Pavol Krupa krupapa
Středa Březen 17 11:48:46 CET 2004

Pred casom ma znamy poziadal o opravu starsieho TV Universum /pravdepodobne z
byvalej NDR/. Obraz je v poriadku , nejde zvuk.
Nf cast je funkcna. Na mf casti je naletovana amatersky vyrobeny plosak
s IO A240D, SFE 6,5MHz atd. Droty veduce k napajaniu ako aj k mf casti su
prerusene.
Jedna sa pravdepodobne o konvertor zvuku 6,5MHz/norma DK/ 5,5MHz/BG/.
Nema niekto schemu pripojenia konvertora k mf casti?/popr. nejake odkazy na
uvedenu problematiku,schemy konvertorov ap/.
Moja druha otazka je, ci nepoznate nejaky sposob naladenia konvertora/3 cievky/
bez rozmietaca. Polyskop, ktory som mal k dispozicii je nefunkcny.