HW interface zarizeni pripojeneho pres ECP

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:48:46 CET 2004

Je to tak 2 mesice, co to probyhalo v konferenci. Krome ECP, muzete pouzit jeste
EPP, nebo BiDi rezim. Dale je otazkou garance pronosu, je dobre mit
buffry alespon na 1s provozu. Predpokladam ze chcete data prenaset ze zarizeni
do PC.

	Slavek