HW interface zarizeni pripojeneho pres ECP

Kubíček Pavel Pavel.Kubicek
Středa Březen 17 11:48:46 CET 2004

Obousmerne, ale primarne z periferie do PC. Periferie bude rizena
jednocipem (MCU). Me zajimaji predevsim stykove obvody mezi privodnim
konektorem (CAN25) a MCU. Zajima me pouze rezim ECP.

Pavel