Eagle 2.60 -------->3.55

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 11:48:45 CET 2004

Kolegove
prave jsem zkousel prenos z Eagle 3.02 (DOS) do 3.55r3 (W95) a pri pokusu o
nacteni se objevila hlaska: Load error 298 on file ...
Nemate nekdo seznam chybovych hlaseni Eagle 3.55, pripadne nejaky zpusob
konverze ze starsich verzi Eagle? Podle manualu ma jit soubor z 3.02 nacist
so 3.55 bez jakekoli konverze.
Diky za radu.
--
Rotta