Rozdvojeni seriove linky

Libor Zita libor.zita
Středa Březen 17 11:48:45 CET 2004

Ahoj,
potreboval bych poradit s rozdvojenim seriove linky. Tato oblast neni zrovna
mou silnou strankou, takze privitam jakekoli nazory.
O co jde: mam merak, ktery ma vystup pres RS485. Ten je spojeny s kompem,
ktery si jednou za cas stahne data z toho meraku. Vedle toho existuje dalsi
komp, ktery se nachazi jinde nez ten prvni, a je potreba data, která jdou z
meraku do prvniho kompu, dostat i na ten druhy.
Zajimalo by me, jestli to lze udelat a pripadne, jak by to slo.
Pokud budete mit nejake komentare, sem s nimi.

Libor Zita