Rozdvojeni seriove linky

Jiří Škopík jiri.skopik
Středa Březen 17 11:48:45 CET 2004

Pouzivam pro vetsi vzdalenosti prevodnik RS232/RS485. Sice jsem to nikdy
nepouzil, ale v manualku je nakreslena i situace, kdy je jeden vysilac a
vice prijimacu (rikaji tomu multidrop). Mozna by to pomohlo. Prekreslovat se
mi to nechce, skener nemam, ale mohl bych to zvetsit na kopirce a zafaxovat.
Jiri Skopik