Re(2): domaci minihub

"Peresini Vladimir"@regina.gin.cz Peresini Vladimir
Středa Březen 17 11:48:44 CET 2004

  Vdaka, myslim, ze takto by to jasne. Mna ovsem zaujima, co je v tom mihube po
 elektrickej
  stranke.
                     Peresini

Pavel Kriz  (13. 12. 2000  13:25):
Nouzove se da udelat treba linuxovy router se 3-4mi sitovkami (cenu UTP
sitovky v tomto pripade zanedbame, stejne jako cenu nejake 386-486ky),
ktery stale pobezi a bude spojen s temi pocitaci krizenymi kabely.
Jine reseni (krome skutecneho hubu) me nenapada.
Otazka je, jake jsou Vase moznosti a co Vas vyjde levneji. Pokud mate
doma hromadu srotu (jako ja ;-), neni problem experimentovat.

Pavel
krizp1@cs.felk.cvut.cz