Koaxialny kabel

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:48:44 CET 2004

Velmi zjednodusene plati, ze cim tlustsi, tim lepsi. Vyrobce by mel znat
utlumy kabelu na ruznych kmitoctech pri delce 100m. Podle toho uz muzete
vybirat. Ja ale myslim, ze neni az tak velky problem s typem kabelu. Spis
bych veril, ze mate spatny ten propojovaci kabel, ktery chcete pouzit. Muzou
byt spatne pridelane konektory, kabel stary - zpuchrely (to neni videt -
kabely starnou a zhorsuje se kvalita), kabel ma snahu nasaknout se vodou -
jedna z nejhorsich veci. Ja bych na Vasem miste koupil novy kabel (nejaky
tlustsi - 7,5 - 10mm), nove kvalitni konektory a udelal to cele nove. Pokud
to pak nepujde hledal bych dal. Problem muze nastat i pri velmi spatne
prizpusobenem kabelu vuci obema zarizenim, ke kterym je pripojen.
Predpokladam, ze vite, ze u anteny musi byt symetrizace. Velmi casto muze
zhorsit prijem spatny zesilovac, nebo malo odolna televize V kabelovce jsou
jednotlive kanaly "nacpane" tesne vedle sebe a pokud to ta televize neodladi
(nizka selektivita) mate smulu. To se obvykle projevuje silnym moare.

	Martin - OK1UGA