kabel pro domaci sit

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:48:43 CET 2004

At 09:30 14.12.2000 +0100, Jakub Ladman wrote:
>Serie prispevku o domacim mini-hubu mi pripomela neco co tady jiz nejakou
>dobu resim-neresim.
>Jaky mi doporucujete koax kabel pro (domaci) sit (3xPC)
>PC-----cca 30m -----PC----- cca 50m -----PC
>Vzhledem k tomu, ze 80m je dost, potreboval bych sehnat nejkou vyhodnou
>nabidku - zdroje jsou omezene.

Ja jsem doma na sit pouzil bezny koax RG58, jaky se pouzival na CB. Celkem dobry a levny jsem koupil ve firme MIFA u Hradce Kralove. Mel plny drat jako stedni vodic a stineni jak 'alobalem' tak i opleteni. VF vlastnosti dobre, cena prijatelna, ale uz nevim kolik, je to uz nejaky patek.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv