VGA - hicolor rezim

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:48:43 CET 2004

	Prilis to sem nepatri, ale je to taky trochu o HW VGA karet a D/A
prevodnicich, taxe zeptam.
	Nevite nekdo, jakej je na PC rozdil mezi obrazovymi hicolor mody 64k
a 32k barev? Ten prvni je logickej, na barvu je 16 bitu, teda presne 2 byty,
ale proc 32k? To je 15 bitu, takze ten jeden zahodim, nebo je pouzitej pro
nejaký speciálni ficurky? Napada me jedine, ze by vycházelo presne 5 bitu na
kazdou barevnou složku. Jde mi o to, jak je to treba s rychlosti, jestli tam
neni nejakej podstatnej rozdil, nebo jedinou zmenou je, ze prijdu o polovinu
barev.
	Nevite o tom nekdo neco?

	Diky,

			Ales Zika