Synchronizace casu

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:48:42 CET 2004

Tam je problem se sirkou pasma. Cim vetsi presnost. tim je potreba prenaset
strmejsi hrany a pro 10 ns by bylo potreba prenest 100 MHz. Pokud bude dobry
pomer signal/sum, da se rozlisit i mensi fazovy rozdil (nebo na zakulacene
hrane urcit jeji prostredek) a naroky na sirku pasma klesnou. Ja napr. u
prijimacu DCF pri sirce pasma 12Hz dosahuju podle kvality signalu rozptyl
nabeznych hran +/- 5 az +/- 30 ms, po dalsim zprumerovani se dostanu pod +/-
10 ms.
                                                                Andel